Posts tonen met het label Welkom. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Welkom. Alle posts tonen

maandag 15 juni 2015

Welkom


Welkom op mijn blog :-)
Mijn naam is Monique en hier zal ik wat over mezelf neerzetten.
Ik ben begonnen met pspen in 2005 en dit is eigenlijk nog steeds
mijn grootste hobby, een hobby die ook nooit verveeld.
Verder heb ik wel meerdere hobby,s zoals zelf 3D-kaarten maken,
PoserPro 10,Photoshop CS5.
Heb zelf jaren scrapkits gemaakt, dat ging op dat moment een beetje
op een dood spoor en zo ga je weer wat anders verzinnen.
Zo ben ik nu bij Craftsuprint gekomen voor het ontwerpen
van knipvellen wat erg leuk is om te doen.
Ben zelf erg gek van vintage maar andere dingen om te maken ga
ik ook zeker niet uit de weg,zo hou ik ook erg van gothic style,dat
is weer de hele andere kant haha.
Helaas ben ik afgekeurd maar geniet zeker wel van de dingen die ik
nog wel kan doen hoor, altijd positief blijven daar word je sterker van!
Ik ben gelukkig getrouwd met de liefste man op de aardkloot,maar dat zegt
natuurlijk iedereen he die zo,n partner heeft hahaha.
1 dochter van 18 jaar (wat gaat de tijd snel!) en een allerliefste Shih Tzu
die luistert of juist niet luistert naar de naam Bikkel hihi.
Ik ga hier een beetje van alles plaatsen wat mij bezig houd en wat ik leuk vind.
Als je mij volgt, volg ik jou uiteraard terug, veel kijk plezier op mijn blog ♥

Liefs Monique

Hier wat foto,s van onze trouwe viervoeter Bikkel